Mar 31, 2007

Berfin 5 yasinda

Bugün bir hafta gecikmeli olarak Berfinimizin dogumgününü kutladik. Program tamamen onun istedigi sekilde uygulandi. Sadece iki arkadasini cagirdi. bu yasta da bu kadar secici olunmaz ama Berfin bu, her sey normal. Arkadaslari gelince onlarla sinemaya gidilecek, sonra evde pasta yenilip müzik dinlenecek.

Onlar sinemaya gitti, ben de evde hazirlik yaptim.

Ilk tespit: Kirmizi balonlar digerlerinden daha zor sisiriliyor. Kullanilan boyanin bir etkisi olmali.









Berfin büyüdügünde palyaco olacakmis. Bu aralar herseyimiz palyacolu









Cocuklar büyüyor biz de cocuklarla beraber büyüyoruz. Cocuk sahibi olmanin en keyifli yanlarindan biri de bu olmali...









Berfin enteresan bir cocuk. simdiki cocuklarin hepsinin bizim cocuklugumuzla kiyaslandiginda enteresan oldugunu kabul ediyorum ama Berfinin daha bir degisik oldugu da bir gercek. Ve bunu benim kizim oldugu icin degil, belki de tipiyle, huyuyla (huysuzlugu demek daha dogru), anlasilamayan yönleriyle bana cok benzedigi icin yaziyorum. Insanin kendisinin kopyasini önünde görmesi cok farkli.
Aslinda karakterinin bana bu kadar benzediginin farkinda degildim gecen haftaki toplantiya kadar. Konustugumuz konu Berfinin sinif atlayip atlamamasiydi. Ben yasindan büyüklerle bir arada olup, zamanindan önce büyümek zorunda kalmasina karsi oldugum icin kabul etmedim. Ogretmen okuldaki Berfini anlattikca gülmekten gözlerimden yas geldi.
Bir aksam yemegi esnasinda lokma bogazimizda kalip ne diyecegimizi bilmez bir halde esimle birbirimize bakmistik. Kendi halinde ama belli ki kafasinda bir seyler gecirerek yemegini yiyordu. Sonra herhangi bir oyuncaktan ya da okulda olan bir seyden bahsedermiscesine "Onemli olan ne biliyormusunuz" dedi ve bu gramer olarak soru olsa da soru sormuyordu cünkü cevabi zaten biliyordu. "Onemli olan yasamak", catal elimde kala kaldim. Bu kelimeler herhangi birisinin agzindan ciksaydi belki cok etkileyici olmazdi, ama daha o zamanlar dört yasindaki bir cocuktan cikinca agirligi kaldirilamiyor.
Bir baska gün de "ben bütün denizleri görmek istiyorum" demisti.
Bundan daha güzel bir istek olabilir mi.
Bir an önce Kas'a gitmeli...

5 comments:

Saba Gamze said...

Kaş...Denizler...Hımm...Berfin yazları benim iyi bir arkadaşım olacak gibi, sen istesen de istemesen de, he he...

Ben said...

Nisan 1 sakasi yapiyosun di mi:)

Unknown said...

iyi ki dogdu berfiinn,iyi ki dogdu berfiiin,iyi ki dogdu iyi ki dogdu,iyi ki dogurduuu "BENNN" ya da "DENGE-AYARIIII":)

Unknown said...

bu arada berfin etek mi giymis bana mi oyle geldi???

Ben said...

Dogru ya, dogurdugum icin bana hediye alinmali:)
Ve de tek sevdigi etek o.

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....