Mar 14, 2007

yine unutmadim:)

Iyi ki dogdu
Iyi ki dogduuuuu,
Mutlu yillar onaaaaa

5 comments:

Anonymous said...

Yahu dikkat ediyorum da bu ucuncu dogumgunu kutlamasi ve kimseden ses seda cevap koment vs vs yok. Zamanin gecmesine insan icin icin bozuluyor tabii, anlayisla karsilamak lazim:-))

Ben said...

tamam canim kizmayin, bundan sonra dogumgünü kutlamasi falan yok....

Unknown said...

ama ama ama anlamadim ki ben??dogum gununun kutlanmasi guzel bisey ki.

Ben said...

bosver, hayatta herseyi anlamak gerekmiyor.
ama ben seninkini yine de kutlarim, unutmam mümkün degil, ne de olsa ayni gün dogduk.
dur bak sana da simdiden "iyi ki dogdun" diyorum,aylarca beklemeye gerek yok ki dogmus oldugun icin ne kadar mutlu oldugumu söylemeye.
hem sen dogmasaydin beni kim taciz ederdi bilmem kac gece "midem cok köööötüüüüüü, kusucam beeeeen" diye.

Unknown said...

evet evet,hala midem cok kootuuuu diyorum ama ipleyen yokk.e simdi sen de gelemezsin taaa cenevreden istanbula.simdi mecburen tutuyorum bogazimi:)kusmaktan hala korkuyorum ben.
iyi ki varmissin,geceleri kosa kosa gelmisim yanina,iyi ki de varsin:)

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....