Mar 4, 2007

nereden nereye


Ne zaman televizyonda buz pateni yapanlari gorsem cocuklugumun , ilk genclik yillarimin seyrettigim programlarindan buz dansi görüntülerini hatirlarim. Katarina Witt, Ekaterina Gordeeva and Sergei Grinkov.... Hayalimde onlardan biri olmak vardi, muzik, dans, estetik, spor, heyecan... simdi pistteyken patenlerin üstünde durabildigime sükrediyorum:)
Turkiye de bir program varmis (varmis diyorum cunku gormedim, gazetelerden okudum), buzla dans mi ne, ayni tarihlerde bir de avrupa artistik buz pateni yarismasi. Popüler kültürün yüksek oldugu ülkemde tabii ki birincisi daha cok ilgi görmüstür.
Bir süre icin de doktor olsam "Médecins Sans Frontières " ya da kizil hac gibi bir organizasyona katilsam diyordum. Fen bölümüne yeteneksizligimden o hayalimde gerceklesmedi.
Bir de insaat mühendisi olmaya heveslenmistim, ama sonra ailede yeterince insaat isinde olan var, ben eksik kalayim demistim.
Okudugum bölümü cok ama gercekten cok deger verdigim birisi bana uygun görmüstü benim aklim havada dans ediyorken. Bana uygun görmekte hakliydi da, ben dogru karari vermis miydim acaba.
bunu ara ara sorgularim, bir türlü de cevabi bulamam. ya da isime geldiginde bulurum da gelmediginde bulmam...
canim sigara istiyor...
konuyla alakasi yok ama soyle bir saptamam da var;
raki ve sarap tek basina olmuyor ama viski, votka, cin cogul olmadan da oluyor. O zaman tekil ve cogul özneye göre nesne ve yüklem belirleniyor.
bir de gizli özne var, o da konumuzun disinda......

No comments:

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....