Mar 5, 2007

pismanim:)

Ailecek kayaktan oldukca yorgun donmustuk, pazar aksamina has ortaligi toparlama telasina dusmustum yorgunlugu da yanimda sürükleyerek. Ama birden hatirladim, cumartesi günü sac boyasi almistim. Bu aralar üc dört haftada bir sacimi boyuyorum da gecici boyalarla istedigim tonu bulana kadar.

Isi gücü birakip hemen sacimi boyadim ama saate bakmadigim icin gerekenden uzun kaldi sanirim boya sacimda. kutusuna baktigimda "iste tam istedigim mor" demistim ama simdi esim "karadir saaaaclaaariiiiin...." diye bir seyler söylüyor. Sanirim günde 3 kez yikamayla 9 günde bu renkten kurtulurum. "Otoyol kenarinda yanan atesler" de ki kara sacli kiz aklima geldi alakasiz bir sekilde.

eskiden takardim, kuaför sacimi istedigimden degisik kestiginde ya da terzi pantolon boyunu kisa yaptiginda. ama artik öyle takintilarim yok, bir cok sey cok basit geliyor artik. matrixlestim sanki.

insanlarla iliskilerde de böyleyim artik. Eskiden mücadele ederdim ama simdilerde "sen bilirsin"ci oldum. Ama bu "sen bilirsin" in arkasinda "sen görürsün" yok, öfke yok, kin yok. O iki kelime ne anlama geliyorsa o anlamiyla yasiyorum. Baskalarinin(kim olursa olsun) yaptiklarini, düsündüklerini, tercihlerini -sonucu beni +/- etkilese de, etkilemese de - sorgusuz kabulleniyorum. hani bu gayet olgun, saygi duyma davranisi gibi görünebilir ama itiraf edeyim mi, sadece ve sadece umursamiyorum.

bir sey daha itiraf edeyim, dün ay tutulmasini görememis olmak daha etkileyici. Bu aralar gördügüm rüyalar sanki ay tutulmasindan sonra bir seyler olacakmis gibi düsündürmüstü beni. Loto falan oynayayim demistim.
Sahi, aranizda ay tutulmasini seyredebilen oldu mu?


9 comments:

Anonymous said...

Ça m'est égal

Ben said...

haydaaa, simdi kime hangi tasi attim da ses geldi.

bi de bu "I don't care" mi yoksa "it's all the same to me" mi?

cok fark ettirir cooooooooook

Anonymous said...

both.saying "it's all the same to me" with the feeling of listlessness and "I don't care" with boredom.instead of saying "as you wish,you decide".same passive voice.but you are still the subject.don't consider if "you don't give a shit".

Ben said...

boredom degil aslinda, isteksizlik de degil, hele hele karsi tarafa saygisizlik hic degil.

öylesine bir umursamazlik iste. gecer belki....

Anonymous said...

evet.saygisizlik yok sadece bir kayitsizlik,koyvermislik,akintiya birakma hali.hem zaten ben de 'pismanim' yazdigima.yapmam bir daha.neyse gecer dedigin gibi,gecemese de Ça m'est égal

Ben said...

yazdigina niye pismansin ki. yazdin da kötü bir sey mi oldu? yoksa prensiplerinin disinda mi davrandin?
pismanlik gurur, öfke, kin gibi negatif ama anlami agir bir kelime.

Anonymous said...

yok ya ne prensibi.birden gereksiz geldi.herhangi bir prensibim var mı acaba herhangi bir seyle ilgili diye dusunecegim bu arada.resim guzel.eski bir posta da gonderme olmus.

Ben said...

düsündün mü? Ne oldugu önemli degil, var mi yok mu?

Anonymous said...

malesef fazla dusunmedim.sanirim biraz usendim.ama bu da soruna yanit olabilir belki.bir sey bulursam yazarim.ve ve diye heyecanla.

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....