Apr 3, 2007

Cenevre'den Insan Manzaralari - 4

ve Spor Insani Katil Eder:)

Spor salonlarina gitmek icin bir cok neden olabilir
-en masumundan saglikli olmak
-yaz kiyafetlerine hazirlik yapmak
-sevgili bulmak (özellikle geylerin bu nedenden dolayi gittiklerinden eminim)
-enerji fazlasini harcamak
-endorfin salgilamak
-stres atmak... vs vs

Ben de haftada iki aksam gitmeye calisiyorum spor salonuna. Gün boyu birikmis ama kullanilmamis enerjiyi harciyorum, günün uyusuklugunu atiyorum vs vs ama son seferlerde bütün bu faydalari sifirlayacak sekilde cikiyorum salondan. Benim kadar sakin insani da cileden cikartiyorlar ya, diyecek bir sey kalmiyor...

Gecen hafta endorfinimi salgilayip mutlu mutlu sporumu bitirdim, dusumu aldim, sacimi kurutma asamasina gectim. Aksam dokuzda salon kapatiliyor, ve o anda 10 dakika kalmis kapinin kilitlenmesine. Makinanin sesinden ve bir an once isimi bitirme gayretinden giyinme bölümünden gelen kisiyi farketmedim. Yanibasimda asabi bir bayan asabi bir tonlamayla sac fircasini neden kullandigimi soruyor. Yanlis anladim sandim, cünkü elimde sadece ve sadece sac kurutma makinasi var. Ben ona bos bos bakarken o da fircayi gösteriyor. Bu bayan bir metre ötede belli ki unuttugu sac fircasini kullandigimi sanmis. Hasbinallah, yani simdi polemige mi girmeli, aciklamali mi.... Gozlerim 8 derece miyop, o anda ne lens var gözlük. Benim icin ötedeki fircanin salatalik ya da televizyon kumandasindan hic bi farki yok, bir karalti iste. Bu kadar kaba, anlamsiz soru soran birisinin aciklamayi haketmedigine karar veriyorum. Ama bir cevap vermezsem rahat uyku da uyuyamayacagim. Soruya soruyla cevap vermeyi sevmem ama bu sefer soran ben oluyorum o uykusuz kalsin diye.
-Hayatimda hic sac fircasi kullanmamisken ortalikta duran, bitli olup olmadigini bilmedigim fircayi neden kullanayim?
-Toplansa benim sacimin onda biri etmeyecek sacina yeten firca benim bir kullanimimda kirilmaz miydi?

yüzündeki ifade yettigi icin sacimi kurutmaya devam ettim. peki bu öfkemi azaltti mi. hayir.daha kötü bir intikam plani yapmaliyim...

lazer ameliyati olamama nedeni olan ince retina tabakama kiziyorum hep senin yüzünden diye. Bir keresinde de kocam diye elin adamina seslenmistim denizde, ama bu baska hikaye...

Bu aksam da hizlica dus alirken bir bayan omzuma isaret parmagiyla iki kere dokundu. Uzaktan "huuu komsu" dese ya. dokunacak ne gibi bir samimiyet derecemiz olabilir, tanisiyor muyuz. Simdi belirtmem gereken bir detay var. Niye hizlica. Buradaki spor salonlarinda giyinme odalari ve dus bölümü kadin-erkek diye ayrilmis olsa da, bayan bayana kabinsiz ya da paravansiz dus almak da rahatsiz edici. Ben bu duruma cok zor alistim. alistim mi ki. Bi de üstüne birisi gelip de dokununca.... iyyyy....
Bu bayan vücut sampuanini getirmeyi unutmus, benden biraz istedi. ben de bu yakin iletisim bitsin bir an önce diyerek, gözlerim kapali, tabii tabii leyip siseyi uzattim.
bes dakika sonra verirken yarim dolu olan sise tamamen bosaltilmis bi de icine su konulup cogaltilarak kullanilmis olarak tertemiz geri döndü. Ben ne yapayim bos siseyi. Ha bunun da cevabi var ama o anlar mi ki...
Bari bi damlacik ayirsaydin be insafsiz kadin.

6 comments:

Unknown said...

ya hakkaten anlamiyorum ben bu tip insanlari.olayin ozune inmeye calisiyorum,ulastigim tek sonuc su oluyor anlattigin insanlara dair:sadece ve sadece bencillik,ve dibine kadar hastalikli beyin yapilari.aslinda hastalara ayip oluyor bu sekilde soylemem.tam dogru kelime su:KASARLIK.bu son iki senede bu kasarlarin ureme donemleri olduguna inaniyorum,salgin hastalik gibi hizla yayiliyorlar.verilebilecek en usta cevabi vermissin ilk kasara.diger kasaraysa evet verilecek cok iyi bi cevap var,ama anlar mi ki,bos siseyi munasip bi tarafa guzelce yerlestir demekten.bu arada bu aliskanligin canim turk insanina ait oldugunu sanirdim(yani bos sampuan sisesine su doldurup kullanmak).diyorum ki bu vatandasin bi taraftan da cevreye duyarli olup sampuanin zerresi kalmayincaya kadar kullanmasi "siseyi bi tarafina yerlestirebilirsin" cevabini vermene engel olmus olabilir.ama bizim kasar insana duyarliligi es gecmis tabi,bos siseyi geri vermek gibi bi harekette bulunma, yani bu kadar basit.di mi ama di mi di mi???

thelunatic said...

strese hiç gerek yok. hayat bu olacak böyle şeyler.
yaşasın endorfin. yaşasın neşe.

Ben said...

evet ya slazenger, bu kadar sinirlenme. bak benim gecti bile. bugün de endorfini mi salgilamisim, umrumda mi dünya..

Unknown said...

KASARLARA olummmm..bak yine sinirlendim;)yok yok artik sinir yok,sinir bunyeye zarar.ben de gecen gun havuza gittim endorfin icin,ama girmemle cikmam bir oldu.havuzun suyunun bulanikligi raki+su kivamindaydi.bilmem tarif edebildim mi?efendim ogledensonra gidince oyle oluyomus yogun kullanimdan,ama bir iki haftaya kadar yeni bir sistemle -ozonlama demisti galiba- havuz tertemiz olacakmis.gel de bunyeye de ki:endorfin salgila:))

thelunatic said...

kaşarlara ölüm dedi slazenger!

Unknown said...

evet dedim,ama kasar tanimina gore degisir ki:)sut urunlerini cok sevdigimden gaga ve "ben" e ozenip kefir bile denemisligim var.her cesit peynir ve urunlerini cok severim.bu yuzden yuzsuz(yuz-den-suz),beyinlerini ancak kisa vadede maske dusurmemek icin kullanabilen,uzun vadede maskeyi dusuren,arsiz,zararli yaratiklara kasar derken,gercek kasara aciyorum.(ne de guzel olur aslinda eski kasar,hele cift taze kasarli tostlar...))

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....