Apr 17, 2007

detaysiz... cok eglendik o kadar...

Paskalya tatilini nasil degerlendirelim derdini dört günde Cenevre-Interlaken-Luzern-Zurih-Appenzeller-Lichtenstein-Cenevre turu yaparak ortadan kaldirdik.

Dört cocuk, alti büyük ve üc arabadan olusan bir güruh halinde her gittigimiz yere ses getirdik. Zaten sessiz sakin olan Isvicre sokaklari ve insanlari bizlerin kahkahalari ve kadeh tokusturmalari sayesinde cok mutlu oldular:)

Her ani cok güzel gecen tatili anlatmak istiyordum ama yasandigi kadar güzel anlatamayacagim icin vazgectim. Tatilin güzel gecmesinin nedenleri arasinda iyi bir planlama, planin herkes tarafindan uyumlu olarak uygulanmasi gibi herkesin aklina gelebilecek nedenlerin yani sira katma deger atraksiyonlari atlamamak gerekir.


Bu fotografin cekildigi anda en öndeki arabadaki arkadasimizin teknolojik destegi sayesinde ayni müzigi dinliyorduk. ama ne müzik, Isvicre Isvicre olali böyle zulüm görmedi.

Teknik detay: Ipod FM vericisine baglanir, bos bir FM kanali bulunur ve bu ortak kanal üzerinden radyo gibi yayin yapilir. Pilot ve co pilotlar elleri disariya sarkitarak yüksek volume müzige eslik eder. Memleket özlemi Batsin Bu Dünya, Bir Kulunu Cok Sevdim, Yalnizim gibi eserlerle giderilir:)

Bu gezide ayrica sarabi, ekmek ve peynir ikilisiyle yemek sonrasi tatli niyetine ilk defa böylesine canim isteyerek, böylesine tadina vararak bulusturdugum bir an oldu. Hayirlara vesile olur insallah....

9 comments:

Saba Gamze said...

Ah be güzelim söyleseydin ya, sana buradan Kayseri pastırması, Lehmacun, şalgam, Urfa kebap, zeytinyağlı sarma, bi de üstüne Müslüm Gürses CD'si yollardım. Kız Kulesini de paketleyip yollardım ama magnet için senin buraya gelmeni bekliyorum ne yapayım bencilim ben benciiiilllllll.

Ben said...

geldigimde magnet hazir olmazsa nolcak?
Hem ben gelmekten vazgectim, beni gezdirecek vaktin de yok. Bi basima oralarda naparim sonra.

Saba Gamze said...

Naz yapma ne olur gel senin de magnetin olur:-))

Unknown said...

:)zeytinyagli sarmayi ben yaparim,iclikofte stogumuz bitti ama yerine baska seyler dusunuruz,evet yeter ki sen gel.

Saba Gamze said...

Slazenger, nadide kefirlerini de unutma, sahi ne alemde onlar?

Ben said...

yeteeeeeer artik kefir lafini duymak istemiyorum. en iyisi mi ikiniz beraber bir blog acin "Kefir tadinda".

Saba Gamze said...

Kardeşim burası özgür bir platform, madem bize koment hakkı tanıdın, sonuna kadar kullanacağız tabii ki de. Hem niye blog açıyormuşuz, böylesi daha ekonomik oluyor. Adeta kefir gibi, süte bandım bi dene oldu binbindeneeeeeeeee, hihihihi

Unknown said...

:)bendeniz kek gibi marketten aldigim kefirli sutu bildigimiz sute mayaladim.sonuc ne oldu dersiniz?marketten aldigim kefirli sutun aynisi.en yakin zamanda aktardan kefir mayasi temin etmeliyim.bu arada tuzsuz peyniri sutun icinde ezdim,sute mayaladim.sonuc ne oldu?kefire benzeyen bisey oldu,daha kivamlisi yogurt gibi.(temizlik gunuydu,sevgili pembe'ye dedim ki,bu gordugun battaniyenin altinda 2 kase var,peynir ve kefir mayaladim,lutfen ellesme,12 saattir oradalar ve daha da kalmalari gerekiyor.bizimki bi guzel temizlik yaparken battaniyeyi acmis,yogurt mayalanmadi bunlari sicak suya oturtmak lazim diye suya oturtmus mu,allahim ya olecem ya olecem.ama onlar kefirdi bi de peynirr diyince pembenin yuzundeki ifade enteresandi,bir cesit yogurttu bunlar deseydim daha iyi olurdu:)))hem evet yorum hakkimiz var bizim.bizi buraya saksi diye koymadilar ama di mi di mi:)))kefir niyetine yorum yapalim,cosalim,cogalalim....

Unknown said...

a bi sey daha aklima geldi,ya kefiri benden 30 yas daha buyuk insanlarin daha iyi bilmeleri lazim diil mi?gecenlerde sevgili insan ismi lazim diil,bana,amaaaan en guzeli yogurt,en sagliklisi o,kefir de neymis,di mi slazengercim,di mi ama di mi diye bayginlik gecirtirken,ben de "amaaan canim tabi ki kefir cok faydali,hatta ben de mayaladim,yanlis oldu ama yaptim,ilac niyetine cok faydali ama di mi di mi diye fenalik gecirttim.nasil ama?ehieheeihieeehiee.drinking blood of revenge:)))

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....