Apr 22, 2007

Darisi basiniza...

Dün aksam esimle raki kadehlerimizi keyifle tokustururken cok güzel sohbet ettik. o kadar ki kadim dostuma msn de "derin sohbetteyim" diyerek rekor sayilacak derecede kisa bir cevap yazdim.
Asil hangi konuyla baslamistik hatirlamiyorum, ama en cok üzerinde durdugumuz mutlu, basarili evliliklerin temelinde yatan nedendi. Bu arada 25 Mayista on yillik evli olacagimizi dile getirdigimizde ikimiz birden"vay be o kadar oldu mu" deyiverdik.

Bu sohbeti detaylariyla yazmama gerek yok, bir erkegin gözüyle - ki kadinlar icin de gecerli olmali- mutlu evliliklerin (ben de birliktelikler demek istiyorum evlilikle sinirlandirmamak icin) sirlarini özetlesem yeter
*Birlikte olunan kisiyi degistirmeye calismamak. 3-5 ya da 15 yil sonra eslerden birinin "sen benim evlendigim erkek/kadin degilsin, cok degistin" serzenisi aslinda bu gecen süre icinde birinin öbürünü degistirme basarisinin sonucu. Hem degistirmek icin ya da kendine benzetmek icin elinden geleni yap hem de seneler sonra aynaya baktiginda kendin gibi birisini görünce sikayet et.... tutarsizlik mutsuzluga neden olur
*Birlikte olunan kisiyi farkliliklariyla ve bu farkliliklari yasama özgürlügüyle kabul etmek
i.e. kocam cuma aksamlari desperately desperate housewives seyrediyorken ben de bilgisayarda zaman geciriyorum, no problem
*Kosulsuz güven
*Kosulsuz dürüstlük
*"Sadece yaptiklarin icin degil yapmadiklarin icin de tesekkurler" demek ve bunun neden dendigini anlamak
*Kari-koca olmakla beraber arkadas, dost, sevgili kalabilmek

ve bir kac madde daha var. ama onlari da artik siz kesfedin....

No comments:

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....