Apr 20, 2007

Gurur

gururun fazlasi kötü bir sey,

biraz kendini begenmislige de giriyor ama narsistlikten farkli
farki
fiyati
ne kadar cok gururlu olunursa o kadar cok alingan olunuyor

vayyyyy, bana ha,
nasil bunu düsünmeye ve/ya yapmaya cesaret edebildi
sorulari gidip geliyor
gelip gidiyor

biraz daha mütevazi olmak lazim
herkes fani
her an hersey olabilir

evren bosluklari doldurur diyorlar
inanmiyorum

bosluklari biz yaratir biz doldururuz
sonra yine biz bosaltiriz

keyif bizim keyfimiz degil mi

6 comments:

Unknown said...

konusunda uzman bir kisi soyle demisti bir zaman once:alinganlik esasen hassaslik aslinda literaturde kibirlilik olarak adlandirilir."aman ben soyle hassasim,soyle kirilganim,bana bu sekilde davran" demek aslinda bu kibirliligin gostergesiymis.halbuki ne gerek var di mi,kirilma,dokulme,beklentilerini kendi duzeyinde tutma,giden gider,kalan saglar bizimdir yani:)

Ben said...

Benim gibi umursamama hastaligina yakalanmis insanlar kolay kolay kirilmasalar da diplerde biryerlerde duran bazi takintilari nedeniyle bazi seylere/insanlara gereginden fazla onem verip anlamsiz konularla kibirlerini ortaya cikariyorlar
...ama neyseki cabuk geciyor.

halleluya halleluya

thelunatic said...

o hastalık kötü birşey

Ben said...

bi de duyarsizlik hastaligi var o daha da kötü. ben ucuz kurtarmisim yani...

thelunatic said...

aşk için en iyi reçete: duyarlı ol ama umursama!

Ben said...

benim teorim askin hayatta sadece bir kez yasanacagi. bu baglamda ask bir seferlik (süresi degisken),ama umursamama cok seferli ve hatta kalici olabilecek bir hastalik.

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....