Feb 9, 2007

Hazirim

Ipod sarj oldu
ama yeni alinan James Morrison, Killers, Black Eyed Peas, Ry Cooder ve Charles Mingus'un CDlerini ipoda yukleyecek vakit kalmadi

bulmaca cozerken yarida kalmamak icin her ihtimale karsi yedek kalem alindi

okunacak kitap konusunda kararsiz kalindi;
"Mes Amis Mes Amours" veya "Don Juan", yolculukta derin konulu kitaplara konsantre olunmuyor

Istanbul'da alinacak kitaplarin listesi yapildi

Valiz hazir

Pasaport, bilet cantada

Esim ve kizlar dunden gittiler ben ise is nedeniyle onlara iki gun sonra katilmak zorunda kaldim. 7 yildir oturdugumuz bu evde 6 senedir ilk defa yanliz kaliyorum. Garip bir duygu. Biraz once kizlarin odasina gittim, bos, yine de yorganlarini duzelttim, pijamalarini katladim, gece lambasini actim.
Bir ara muzigi kapattim, sessizligi dinledim, sonra bu kadar sessizlik, hareketsizlik yeter diyerek mucize ilac (!) Koskenkorva, 72% kakaolu villars chocolat noir, bilgisayarim,Charlie Parker ve ben muhtesem besliyi olusturduk. Cok iyi anlasiyoruz, aramizda dedikodu, kiskanclik, kapris gibi negatiflikleri yaratan yok. Bogazda balik-raki ikilisine katilmis olmayi tercih ederdim ama simdilik elimdekilerle yetinmeyelim.

ya uyanamayip da ucagi kacirirsam....
hemen uyumali....

2 comments:

thelunatic said...

memleket özlemi nedemek bilmiyorum ne garip bişi.

Ben said...

hic memleket özlemi olarak tanimlamamistim hissettiklerimi. Hala da degil bana gore.
Memleket oldugu icin degil Istanbul'u Istanbul oldugu icin özlüyorum.
Istanbul'da yasayip da Istanbul'u yasayamayanlara ne diyecegimi ise bilemiyorum...

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....