Jul 31, 2007

Tatilcinin seyir defteri- 3

Kendi adima konusmam gerekirse tatil bitti, ama kizlar hala Antalya'dalar. Anneanneleriyle mutlu, mesut, beni hic ozlemeden egleniyorlar. Antalya havaalaninda beni birakip gittiklerinde (ki aslinda ben onlari birakmis oluyorum) kalbim bir balon gibi sisti, sisti, patlayamadigi icin gogsumde kabardi kaldi. Ah evet, ben hic duygusal degilim, ama anne kimligimin onune gecemiyorum.
Ev onlarsiz sessiz, bombos. Bir de koca yok. O da Istanbulda. Ben niye buradayim peki. Devlet dairesi mantiginda olan bankada calisinca iki haftadan fazla izin kullanilamiyor da ondan, yoksa kisisel tercihim degil.
Calismaya baslayinca tatilin butun yan etkileri kayboldu. Pazartesi gunu isil isil gozlerle uyanmistim ondan onceki iki gece ikiser saat uyumus olsam da. Kendimi gayet genc, guzel, super, canli, dinamik hissediyordum. Ama ikinci gunun aksaminda ne tenimde, ne gozlerimde canlilik kaldi. Bir kac gune kalmaz toparlarim sanirim. Tatilin baska bir yan etkisi de bilumum ev islerini unutmus olmak. 15 gun yemek pisirmemek ve simdi de yalniz olmak mutfagin yolunu unutmama neden oldu.
Aslinda ben biten tatilin son gunlerini yazacaktim, konu dagildi.



Kalkan izlenimlerimi daha once yazmistim, o sayfayi kapattim. Kalkan donusunu Elmali yolundan yaptik. Gombeye sapip Ucarsu ya kadar yuruduk. Kizlarla oldukca uzun ve yorucu bir yuruyus olmasina ragmen Ucarsu'nun kaynagini ve Yesilgol'u gorduk. Orayi bilenler bizim zalim anne babalar oldugumuzu dusunebilir, ama bu onemli degil. Onemli olan onlarin da zor sartlarda gezmeyi ogrenmeleri:)

Antalya'da bir kisim lise arkadaslarimla bulustum. 88'den beri gormedigim arkadaslar. Cok keyifli gecen bir geceyi sabaha karsi dort civari yat limaninda kapattik.

Bir sonraki geceyi ise Beyoglunda.

Pazar sabahi Cenevre'deydim. Yanlis gun. Evde makarna harici yiyecek hicbirsey yokken marketlerin kapali oldugu gun gelinmemeli.

kerbelada yasiyorum sanki. Is cok, oglenleri alisveris yapamiyorum, isten gec cikinca marketler kapali, yarin 1 agustos, milli bayram, yine kapali.

Mecburen rejim yapiyorum.


ben hic ac gozlu degilimdir ama tatilin yetmemis oldugunu farkettim. Akdenizin mavisini visne likorunun ferahligiyla seyretmek istiyorum. Cok sey mi istiyorum....






No comments:

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....