Jul 19, 2007

Tatilcinin seyir defteri

Gercek tatilin ikinci gunu....
Kalkan
Fidanka (www.fidanka.com), masmavi akdeniz manzarasiyla cok sirin bir otel. Benim gibi tatil koylerinden, yildizli otellerden nefret edenler icin ideal.
Burada ayni anda mutlu ve uzgun olmanin verdigi garip bir ruh halindeyim
Mekandan, zamandan mutluyum
ama Dicle hasta
Istanbulda Cenevreden kalan aliskanlikla musluktan su icmis. Sonuc: bagirsaklarina yerlesen yaratiklar. amip.
iki gunde iki kilo kaybetti. Bugun biraz daha canli. Buraya gelmeden hayalini kurduklarinin daha hicbirini yapamadi. Bir cocuk hastayken bile de bu kadar uyumlu, anlayisli olabilir mi...
Iki gundur zamaninin cogunu tuvalette geciriyor, ben de onunla beraber. Ne kadar ellerimi dezenfekte ediyor olsam da benim de karnim agrimaya basladi.
sicaktan nefes alamiyor olsam da, kemiklerimin haslandigini hissetsem de akdenizde olmaktan mutluyum.
Berfin in guzel bir projesi var, cenevredeki evimizi buraya yapistirmak.
bunu gerceklestirmenin bir yolu olmali...

1 comment:

Unknown said...

oyoyoyyyy gecmis olsun dicleye:(ben de soyle bisey hatirliyorum:butun bi gun patlayana kadar ne var ne yoksa yiyip,patlayamayip geceden sabaha kadar kusan bi sahis;sonra da ben korkuyoruuum kusmaktan,ben kusucam diye bu obez sahsin gece 2-3 sularinda kosa kosa gittigi cok muhterem ve muhtesem sahis.akabinde yapilan kusmuk temizligi,ve nane limon cayi.tabi bu ne hastalik ne de baska bisey.bu pisbogazlik.evet biliyorum igrencim:)))))

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....