May 9, 2007

80 günde devr-i alem

Gecenlerde dünya turu söz konusu olunca sanal bir dünya haritasi actim. Konu kafamda dallanip budaklandi en son dostlari ziyarete dayandi.
"Vize" gercegini düsünmeden habersiz kapiyi calip "ben geldiiiiiiiim" diyecegim dostlarimi düsündüm.

Habersiz gideceksem bu turda sadece Türkler olmaliydi. Yabanci dostlarima ziyareti ikinci tura birakiyorum, ne kadar samimi olursak olalim yine de nezaketen haber vermek gerekiyor onlara.
Daha önce bazilarini görmüs olsam da "cat kapi" dünya turumda programa dahil olacak yerleri siraladim; Brunei, Addis Ababa, Banda Aceh, Angola, Misir, Cezayir, Galicia, Barselona, Brüksel, Amsterdam, Helsinki, Londra, Dublin, Moskova, Kazakistan, Shakalin, Osaka, Beijing.... simdi aklima gelmeyenler kusuruma bakmayin olur mu.

Her ne kadar e-mail, msn, gmail, skype dostlugumuzun devam etmesini sagladiysa da aramizda ekran olmadan, gözlerimizin icine bakarak konusmak lazim, sarkilar söylemek, raki bardaklarimizi webcam yerine birbirlerine tokusturmak lazim, zaman icinde olusan ailelerimizi, dogan cocuklarimizi tanistirmak lazim, Mediterraneo geceleri düzenlemek lazim, gülmekten yerlerde sürünmek lazim, sessizligi paylasmak lazim.........

Yola cikmak lazim.............................................................................

13 comments:

Anonymous said...

Biraz da kuzeye cik

Anonymous said...

Biraz da güneye in

Saba Gamze said...

Ben bir adet Latin Amerika rica edeyim lütfen. İmza: Esclavius.

Anonymous said...

hayalleriniz dünyayla mı sınırlı?

Ben said...

Hayalden bahseden kim.
dünya disinda yasayan tanidigim yok, olursa oraya da giderim.

gaga: Tupiza (Bolivya)olur mu? Arjantin'e de yakin hem.

Anonymous said...

Dünya dışından tanıdıklarım var. ister misiniz?

Ben said...

¤º§¢ ŝη ζδΰΩΐ λ♥☻ ╬▓¡۩...

Anonymous said...

anlayamadım site sahibinin yazdığını. Küfür mü bu?

Ben said...

Hani dünya disindan tanidiklariniz vardi?
Olsaydi küfür olmadigini anlar, üstüne bir de tesekkür ederdiniz.
Bu blogda küfür ve yalan olmamasini diliyorum...

Anonymous said...

benim derdim gaga'yla.

Anonymous said...

beni unutmaaaa

thelunatic said...

Buralar karışmış bi

Ben said...

public agitations occurred which were not better than injudicious unnecessary polemics...

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....