May 25, 2007

25 Mayis'in anlam ve önemi

10 yil once bugün....

bari evlenelim olup kendimize büyük bir parti yapmistik.

hayatimda unutamayacagim anlar
*gelinligin icinde kendimi kiyafet balosunda hissederken salona girdigimiz anda dört yüz elli davetlinin cogunlugunu olusturan arkadaslarimizin tezahuratlarinin coskusundan saskina dönen akrabalar
*rahmetli kayinpederimin mutluluk dolu bakislarini hafizasina kazircasina üstümüzde sabitlemesi (ben de seni hic unutmuyorum)
*parti sonrasi saat sabah 4, elimde sigara, agriyan ciplak ayaklarim ve parti boyunca hic oturmadigim icin oradan oraya sürünmekten grilesen gelinlikle sinir icinde arabalardan birinde unutulan bavulumu ciraganin lobisinde turlayarak beklemem
*bavulu getiren abilerimin "hadi iskembeciye" teklifine gayet asabi bicimde "ne iskembecisi,aaaaaaa, bu gece evlenmis oldugumu unuttunuz mu, rahat biraksanizaaa" dememle abilerimin "ne dedik simdi"yle olayin hala farkinda olmamalari
*Ciragandan ayrilirken bindigimiz taksinin soförünün "ooooo simdi hangi lüks semte gidicez" bakislarinin o zamanlar hala insaat halinde oldugu icin camur icindeki siteye girdigimizde hayal kirikligina dönüsmesi

liste uzun...

3 comments:

Saba Gamze said...

Şimdi darmadağın duran fotoğraflarımın arasından senin düğün fotoğraflarını aradım ve buldum. Onlara bakarak yazıyorum şu anda. Bir fotoğrafta masadayız ama sen yoksun, muhtemelen fotoğrafta görünen arkadaki büyük grubun ortasında göbek atıyorsun."Lorkeci" oturduğuna göre çalan Lorke Lorke değil belli ki. "Joy FM"ci de bizim masadaymış yahu, hahuahauhau. Diğeri ise kızlar grubu fotoğrafı, yar saçların lüle lüleee. İyi de benimki de lüle lüleymiş meğersem. Ya gelinliğin duruyor mu senin acaba? 20.yılda belki nikah tazelersiniz dursun, hem iyi bir motivasyon olur:D

İşkembeci fikrinin hangi abinden çıktığını tahmin edebiliyorum, gitseydiniz üstüne bir de Türkü Bar teklifi bile gelirdi, bak söyleyeyim:D

O çamur içindeki semtin ilk zamanlarını biliyoruz şimdi biz öyle mi? Hatta ben sizin apartmana geldiğim ilk günü hatırlıyorum, asansör faaliyete geçirilmemişti ve 9 kat merdiven çıkmıştım. Günün sonunda önemli olan hangi çamura yatırım yapacağın, lüks her zaman prim yapmıyor.

Liste sahiden de uzun, kısa keseyim bari.

Şahidim ile nice mutlu senelere.

Ben said...

Ben bi kösede Saruman'la gizli bir pazarlik yapiyordum "al yüzük senin olsun, bana özgürlügümü geri ver". Bu da yüzügü neden takmadigimi merak edenlere bir cevap olsun:)
Sasiracaksin ama o tahmin ettigin abim degildi.

Unknown said...

sen,lorkeci,minime1,diger minime2 dordunuzu de cok seviyorum:)gagayi da seviyorum.

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....