Aug 13, 2007

ruyalar unutulmamali

gecen hafta uzun bir aradan sonra yine guzel bir ruya gordum.

ruyalarimin buyuk bir kismi film gibidir. Bazen uyandigimda hala filmin etkisinden kurtulamam. gordugum kisileri tanimam cunku senaryo, oyuncu vs tamamen bir film gibidir. Hatta iki sene once gordugum bir ruya matrix 10 ayarindaydi.

ruyamda kolu sakat bir adam vardi. Vucudu normal, ama sag kolu bir cucenin kolu gibi.
neredeydim, bilmiyorum, daha once hic gitmedigim bir yerdi.
adamin adini bilmiyorum, sormamistim
daha once taniyormusum gibiydi, ama her karsilasmamda kalbim yerinden firlayacak gibi oluyordu
sonra ayrildim ondan, bir otobuse bindim onun bana verdigi bilet ve haritayla
ama yari yoldan geri dondum
o da bana anahtar verdi
yuzler, yerler, zaman, esyalar hic birini hatirlamiyorum
tek hatirladigim cooooook uzun zamandir hissetmedigim bir heyecan,
cok mutlu uyanmistim.

No comments:

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....