Mar 13, 2008

Sonunda

Sensizligin cok zor olacagini sanmistim. inanmistim.
Halbuki iki dudak arasinda bir karardan ibaretmissin.
Seni unutmak bu kadar kolaydiysa neden bunca yil bekledim ki
sen cevabi biliyorsun, ben de.
baskasinin bilmesine gerek var mi?

Hakkini yemeyeyim, en zor anlarimda yanimdaydin
asil en keyifli anlarimda

seni kolay mi bulmustum
zor mu unuttum
yoksa
yoksa sen mi beni buldun
ben mi unutuldum

bazen elim cantama gitmiyor degil
diyorum ki bu son arayis, son bir kez daha kokunu duysam,
seni son bir kez icime ceksem
sonra bir daha hic anmasam
ama biliyorum o son son olmayacak

sen baskasinin ol, umrumda mi saniyorsun
seninle paylastiklarini cok mu merak ediyorum
simdi yaziyorum ya ondan konusu gecti, yoksa hic dusunmediydim
bildiklerimi tekrar ogrenmeme gerek yok ki
ben biliyorum dudaklarima degdigin ani
seni icime cektigim
beni icine cektigin

an
zaman

yok artik yazmamali

canim istemeden konu kapanmali
canim istemeden

"bu da sondan sonraki en son sigaram olsun" demeden
*********************************
18 gun 10 saat

No comments:

Orada bir blog var uzakta, o blog benim blogumdur....